Kanintårta


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

(anv: puck_ad o lösen samma )

Jisses vilka tjusiga tårtor o bakverk du gör!! du har inte funderat på o lägga upp lite recept på godsakerna?? =)

Förretsen vem äter upp alla tårtor ni gör?? verkar bli väldigt många!! ja e en riktig tårtgris så vill du ha min adress o skicka ett par st så hojta!! )=D

Postat av: maria

hej ville bara säga att jag oxå jobbar på coop extra i västerås som du ser heter jag maria och ar en jobbar kompis com heter therese och tycker detta var lite komiskt när jag såg detta jätte fina tårtor du har .. säljer ni såna oxå? skulle oxå vilja göra något sådant på mitt jobb! bra jobbat coopian// maria

2010-08-25 @ 21:42:33
URL: http://twinskm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback